Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter?

Alle dine vouchers/e-billetter vil blive sendt til din e-mailadresse i PDF-format. Vi beder dig printe dine billetter ud og medbring en kopi, som du kan fremvise din chauffør, i bussen eller toget. Det er meget vigtigt, at du læser alt informationen på dine vouchers/e-billetter.

Når modtager jeg mine billetter?

Samtlige e-billetter/vouchers vil blive sendt til din e-mailadresse umiddelbart efter din bestilling er bekræftet og betalingen er gennemført. Bemærk venligst, at de fleste private lufthavnstransfer-leverandører kræver, at deres eget booking nummer er på billetterne, så derfor kan det tage op til 48 timer førend du modtager dine e-billetter/vouchers. - Din bestilling er bekræftet så snart din betaling er gennemført, det er kun afsendelsen af dine billetter, der tager lidt længere tid at sende dig dig.

Findes der rabatter for børn?

Ja, det er muligt at købe børnebilletter til flere af de lufthavnstransfere vi udbyder. Det er vigtigt, at du tjekker aldersgruppen for hver type billet du bestiller, da aldersgrupperne kan variere.

Skal jeg have ID med, når jeg skal ombytte mine billetter til min lufthavnstransfer?

Nej, din e-billet/voucher er nok til at komme med på din transfer. Såfremt særlige ID-regler er gældende, vil det tydeligt fremgå af din e-billet/voucher.

Kan jeg afbestille, returnere eller refundere billetter, hvis jeg er forhindret i at bruge dem?

Betalte og bekræftede billetter kan generelt ikke blive afbestilt, returneret, refunderet eller ombyttet til en ny dato. Dog kan Ticmate og vores lokale lufthavnstransfer-leverandør forsøge at videresælge dine billetter til andre kunder eller få dine billetter refunderet, men vi kan desværre ikke garantere, at vi kan videresælge dem. Du kan læse mere om vores afbestillingsdækning under 'Kontakt' i hovedmenuen.

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvis du har nogle spørgsmål eller en klage bedes du kontakte os på: helpdesk@ticmate.com eller find vores telefonnummer under 'Kontakt' på vores hjemmeside. Bemærk venligst, at vi skal modtage din klage senest 14 dage efter datoen på din lufthavnstransfer. Hvis vi ikke modtager din klage inden for 14 dage, kan vi ikke garantere, at vi kan hjælpe dig.

Dansk