Kontakt os

Her kan du læse om, hvordan du foretager en bestilling og reglerne for afbestilling- og dækning.

Bestilling

Den nemmeste, hurtigste og sikreste måde at bestille transfer på er via vores hjemmeside. Du er naturligvis altid velkommen til at ringe til vores help desk i København på tlf.: (+45) 78 75 53 77, hvor der sidder nordisk talende personale, hvis du har nogle spørgsmål eller brug for hjælp. Vi gør opmærksom på, at alle bestillinger og betalinger skal foregå gennem vores hjemmeside. Det er derfor ikke muligt at bestille billetter over telefonen, da vi ikke kan modtage betalinger over telefonen af sikkerhedsmæssige hensyn. Du er også velkommen til at sende os en e-mail med dine spørgsmål i kontaktformulaen nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Mere information Hjælp

Har du ikke modtaget din e-billet eller voucher? Udfyld formen med e-mailadresse og bestillingsnummer, og vi sender den til dig igen:

Afbestilling

Generelt kan du ikke ombytte, returnere eller afbestille bestilte og bekræftede billetter.

Dog vil vi naturligvis gerne hjælpe dig, hvis du ikke kan gøre brug af dine billetter. Skulle du få behov for at afbestille din bestilling, så kontakt os gennem kontaktformulaen og husk at oplyse dit bookingnummer. Vi vil gøre, hvad vi kan for at forsøge at afbestille din bestilling eller forsøge at videresælge dine billetter til en anden kunde. Vi kan dog ikke garantere, at det vil lykkes.

For at kunne refunderede eller videresælge dine billetter skal vi have godkendelse fra vores leverandør samt en kreditnota. Denne process tager noget tid, og det er ikke ualmindeligt at skulle vente til 1-2 uger efter datoen før end vi ved om dine billetter kan refunderes eller videresælges. Hvis vi får dine billetter videresolgt eller refunderet er der et afbestillingsgebyr for hver billet.

Mere information Hjælp

Afbestillingsdækning

Meddelse om afbestilling:
Du skal meddele til os, hvis du ønsker at gøre brug af din afbestillingsdækning ved at skrive til følgende e-mail adresse: helpdesk@ticmate.com inden datoen for din lufthavnstransfer, eller er afbestillingsdækningen ugyldig.

Lægeerklæring:
Refunderinger kan ikke blive godkendt uden en gyldig lægeerklæring. Inden for to uger efter datoen for din lufthavnstransfer, skal vi have modtaget en gyldig lægeerklæring, samt en kopi af din afbestillingsdækning. Lægens navn, adresse og telefonnummer skal tydeligt fremgå af lægeerklæringen.
LufthavnsTransfer.dk ved Ticmate
Magstræde 10C, st
1204 København K

Hvis andre end køberen af billetterne ønsker at afbestille:
Hvis en af personerne, som du har bestilt lufthavnstransfer sammen med, ønsker at aflyse, skal vi foruden en gyldig lægeerklæring og en kopi af afbestillingendækningen, bevis på, at I skulle dele lufthavnstransferen. Beviset kan være en fly- eller togbillet eller en kopi af en hotelbooking.

Vores afbestillingsdækning dækker ikke:
- Hvis du har glemt at medbringe dine billetter/voucher/e-billetter.
- Hvis du møder for sent op til din lufthavnstransfer, og derfor ikke kan gøre brug af dine billetter.
- Hvis du fortryder dit køb af dine billetter.
- Hvis du ikke kan komme frem til mødestedet pga. transportproblemer, som hverken vi eller vores leverandør har indflydelse på, såsom strejke i lufthavnen eller hos andre offentlige transportselskaber, såsom metro eller busser.
- Hvis du ikke når dit fly.
- Hvis du bliver syg, kommer ud for en ulykke eller har et dødsfald i din nærmeste familie, mens du er på din rejse.
- I tilfælde af naturkatastrofer, såsom vulkanudbrud, oversvømmelser, snestorm eller jordskælv.

Pris:
Vores afbestillingsdækning koster 5% af den samlede pris.

Vores afbestillingsdækning dækker:
Du vil blive fuldt refunderet for din billet (fratrukket prisen på afbestillingsdækningen), hvis personen der har bestil billetterne, nærmeste familie (mand, kone, børn eller forældre) eller en af dine medrejsende, som også skulle dele din lufthavnstransfer med dig, bliver syg, kommer ud for en ulykke eller omkommer. Vores afbestillingsdækning dækker indtil du fysisk begynder din rejse, typisk når du går ombord på flyet, toget eller lignende i dit hjemland.

Bestilling af vores afbestillingsdækning:
Vores afbestillingsdækning kan kun blive booket samtidig med dine billetter, og kan ikke tilkøbes seperat. Vores afbestillingsdækning er gyldig fra købstidspunktet.

Vores afbestillingsdækning kan kun benyttes af grupper på op til 8 personer eller flere.

Mere information Hjælp

Kontakt ledelsen

Hvis du har behov for at komme i kontakt med LufthavnsTransfer.dks ledelse kan du bruge kontaktformulaen nedenfor. Ledelsen kan hjælpe dig, hvis du har haft problemer med din service fra vores help desk, jobansøgninger eller hvis du er interesseret i at blive leverandør.

Mere information Hjælp




En kopi sendes til din e-mailadresse

LufthavnsTransfer.dk powered by Ticmate

Dansk filial af Ticmate AB
Telefon: 78 75 53 77
Magstræde 10 C, st
DK-1204 København K
CVR. nummer: 31 79 85 82

Hovedkontor:
Ticmate AB ®
Nygränd 10, 1tr
111 30 Stockholm, Sverige
Org.nr. 556710-6017
Telefon: +46 8 446 808 44

E-mail E-mail 78 75 53 77 78 75 53 77

Ticmate
Dansk